Herkent u dat? Uw dagelijkse agenda overstroomt met binnenkomende e-mails en administratieve taken. Aan het eind van de dag voelt u zich druk, maar niet écht productief. U bent constant bezig in uw bedrijf, in plaats van aan uw bedrijf.
Het structurele tekort aan tijd is voorbij. AMOVA ® biedt de oplossing: een ervaren Virtueel Assistent die uw kostbare tijd vrijmaakt.
AMOVA ®: Uw Professionele Secretaresse op afstand
Als bekwame professional is het mijn missie om uw problemen op te lossen en service op maat te leveren. Ik ben gespecialiseerd in de allround ondersteuning van bedrijven en ZZP'ers in heel Nederland.
U kunt zich weer volledig focussen op wat écht belangrijk is: groei, klanten en winst.
Een greep uit de mogelijkheden die uw tijd vrijmaken
Management & Agenda: Uitgebreide managementondersteuning en proactief agendabeheer.
Marketing & Communicatie: Klantenondersteuning, opstellen van nieuwsbrieven, e-mailmarketing, Social Media beheer, Evenementenorganisatie
Content & Data: Taal- en tekstverwerking (inclusief notuleren), websitebeheer en dataverwerking.
Organisatie & HR: Processen structureren, evenementenorganisatie en beheer van vacatures.
Administratie: Financiële administratie en opstellen van offertes.
Klaar voor meer rust en focus?
Neem vandaag nog contact met mij op voor een vrijblijvend gesprek om te zien hoe de diensten van AMOVA® direct kunnen aansluiten op uw unieke behoeften en planning